Tuesday, October 26, 2010

Korea o Korea

Malam ini mood KOREA. heuheuheu

dulu-dulu. ceyy, beberapa tahun lepas semasa masih menuntut d UTP nun, hah, boleh dikatakan semua student minat drama korea ni. mula-mula aku x minat. kawan aku Kak Nik paksa aku nonton kalau x silap drama My Girl. diorang cakap comel giler drama tu. Tetap aku x endah. Pastu roomate aku cik dyana pon cakap best. last-last aku cubalah download semua episodesss koo. tapi aku tak nonton pun. Bila diorang nonton, aku tumpang sekaki. tapi satu hari yang hening aku cuba nonton. o mak kau betul comel lahhhhhh ... aku suka tengok kulit diorang tu ala-ala x mekap tapi flawless ko. aku tak kisah sangat jalan ceritanya macam mana janji aku nonton mereka yang comel. hauhauhauhua.

oh tapi itu tidak bermakna aku addict kepada semua drama korea. aku agak memilih, kalau drama yang aku rasa annoying tu malas nak layan.

sejak grad, sangatt lah jarang nak nonton lagik. bukan nak kata jarang mungkin takde langsung kot. Bz kannn?? hehehe ;P

Tetiba aku terbaca belog kawan aku cik Miza dia cakap pasal ada satu channel korea kat astro. so aku cubalah carik channel tu. CH391.

huahhh~~ at last daku terjatuh suka ngan satu drama ni, Sungkyunwan scandal apa ntah. walaupun aku tak konsisten menonton. aku ingat aku tonton, kalau tak ingat aku x kisah lah tertinggal satu episod ke ape.

dan macam biasalah kalau malam-malam ni memanglah lepak-lepak menonton dengan mak aku. adoiyai, dia pulak yang addict. dia tanya aku jalan cerita aku pun blur. pastu sikit-sikit tanya aku lagi. kompom lah aku tak paham, sebab asik nonton lompat-lompat. wakakaka. tapi mak aku tersuka la pulak. adoiyai.

ooopss dah jam 9:03pm aku nak pi nonton Gadis Korea Yang Comel itu.

No comments: