Monday, April 14, 2014

BB Cream Foundation - Miri Sarawak

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Just nak share 2 BB Cream & Foundation yang saya guna dan memang best. Dan saya ada jual kedua dua nya. Terpulang kepada anda memilih yang mana satu.

1. BB Cream And Foundation (For Acne) dari BEAUTEE

RM 50 

BB Cream BEAUTEE menawarkan 2 range iaitu for Acne dan Dry skin.
Saya memiliki kedua dua nya sebab kulit wajah saya kombinasi. Kadang kadang agak berminyak. Kadang kadang agak kering. Tapi saya lebih kerap menggunakan yang Acne range punya. 

 2. BB Cream & Foundation COSMODERM

RM 31.90

Yang ni BB Cream and Foundation Cosmoderm. Menawatkan dalam 5 range warna mengikut tona kulit warna muka anda.
Saya menggnakan 03 - untuk kulit medium. Macam ala2 tak putih tak gelap. Hehe 

Pilih yang mana satu pilihan anda? Boleh order dari saya :

Azizah Ibrahim
019 824 8481
Miri Sarawak
FB : Zie Beauty Care

Terima Kasih :)




No comments: