Friday, November 26, 2010

Impian

Tengah buntu ni. hehe. esok saya kena bagi ucapan untuk Pertandingan Pidato Kategori Menilai Ucapan. Faham x? kalau tak faham abaikan. hehe.

Ditambah dengan program yang diisi sepanjang minggu ini + sempat demam, hehe, makanya baru malam ini nak draft kan tajuk. kui kui kui -> saja carik nahas, padahal esok eventnya. hmph -_-

Daripada semalam otak berfikir nak buat tajuk apa. Mula-mula nak cerita tajuk bekam, hmph tapi mcam tak sesuai pulak. hehe sesuai je sebenarnya tapi khuatir audiens blur2 plak, coz masa yang diberi tak banyak mayb 5 minit je kot??? aku pon x sure. haih, memang last minit habis lah ni,

at last petang tadi jam 4pm aku terfikir nak cerita pasal IMPIAN je lah, coz terfikir ada beberapa Impian aku tercapai lebih cepat dari yang dijangka so, terus bergeliga otak mengeluarkan macam-macam idea. Kononnya ok, malam ni nak tulis semua.

Tapi nasiblah kan, tiba-tiba bila nak catit kan boleh pulak stuck apa idea yang difikirkan petang tadi. Hadoi. Bantu daku. macam mana ni. Tapi kalau pembentangan aku tak berapa bagus esok banyak point diorang boleh buat untuk Penilaian. Tapi tak bestlah kan senang-senang bagi diorang markah hehehhe....

Esok akan berkejaran ke tempat pertandingan dan spa, Jam yang sama ada customer nak buat pakej pengantin, walaupun boleh jer nak serah dengan staf tapi lebih suka memantau-mantau sendiri tengok depan mata lebih puas hati. huhu~.....

macam mana ni oi oi tengah blur-blur ni sempat pulak aku meluah kat belog ni macam lah boleh bantu kan? hehehe...

apapun tak sabarnyer nak jumpa Angah dan Ismail di Kl nxt week. It;s time for holiday~ wee

jomlah tempuh apa saja badai sampai ahad ini, yang penting nak bercootiii dah.

ok lah nak sambung mengerah otak walaupun sebenarnya tajuk macam senang tapi macam nak sampaikan bukan mudah hooo~

selamat malam, ceria selalu dan gembira ok :)

assalamualaikum~


No comments: