Sunday, February 27, 2011

MANTAP 24-25 Februari 2011


Ucapan penutup wakil muslimin En Yusri Yusoff


Ucapan penutup wakil muslimah, it's me! hehe Azizah Ibrahim ^_^ . Tapi sebab ni 1st time bagi ucapan di hadapan gm2 HPA, banyak nama saya tertinggal, yg saya sebut Tn Hj Ismail dan GM Faisol sahaja. Hope lepas ni akan buat lebih baik. hehe


Aktiviti waktu malam pertama. Kami semua ditutup mata, macam-macam halangan ditempuh, seperti merintasi parit ke sungai kecil x sure, melalui kawasan semut api tapi sib baik tkde semut gigit. hehe.


Tn Hj Ismail yang humble memberi ucapan penutup. terima kasih tn hj merealisasikan program MANTAP ini.


ok. spot me! hehe


nama benda ni spider, tp saya tak naik pon sebab dari setiap kumpulan hanya wakilkan 3 orang. huhu sangat teringin T_T


senaman MANTAP


dapatkan restu dari Tn Hj Ismail sebelum berlepas mendaki Banjaran Nakawan


Merentasi sungai yang agak dalam dah la tak reti berenang. hehe


Kumpulan kami Puncak Angkasa menang untuk hari 1 =)


Persembahan dari kami. dengan lagu Usahawan. hehe


Kawan saya dari Miri juga Marni.


Saya paling suka ni. best!


Peserta-peserta tua muda, tapi semua fit dan tough! hehe


Sungai lagi


Mendaki Banjaran Nakawan. like like like!


Buku-buku yang diangkut bawa balik. Ni diantara buku2 yang belum saya jumpa d Miri, jadi saya angkut saja. hehe bestttt banyakk nak bacaaa

ok sori lah tak tersusun semua gambar. saya dah mengantuk sebenarnya ni. nanti kalu rajin saya susun la ikut turutan k. hehe. semua gamba credit to FB Hpa Groups of Companies. semua saya culik dari sana.

assalamualaikum =)

No comments: