Saturday, March 19, 2011

Travelog Haji

Saya sedang membaca buku Travelog Haji by Muhd Kamil. best! teruja!

saya nak pergi haji! kalau daftar sekarang bilalah saya dapat pegi yer? semoga saya menjadi tetamu Allah dalam masa terdekat. amin amin amin

oh ya saya juga sedang membaca buku Rabiatul Adawiyah. sebenarnya sudah beberapa kali saya hanya memandang sahaja buku ini di rak buku. tak tau kenapa beberapa hari lepas saya ternampak lagi sekali terus pegi bayar. ternyata oh ternyata. Masyukkk! banyak betul ujian yang menimpa keluarga Rabiah tetapi keluarga mereka redha! masyaALLAH hebatnya. saya rekomen untuk uols yg belum beli sila beli! hehe

saya sedang menunggu Ranah 3 Warna by Ahmad Fuadi menjengah ke Malaysia. sabar sabar. saya dah tanya Puan Ainon Penerbit PTS, beliau bagi tau masih dalam proses penterjemahan ke bahasa malaysia. huwaa tak sabarnya. sabar sabar .. ^_^

ok nak p sambung baca buku.

assalamualaikum dan selamat tidur!



No comments: