Thursday, March 20, 2014

Shaklee area MIRI

Assalamualaikum pembaca saya dari Miri Sarawak.
Sejak saya mengambil keputusan untuk menjadi PENGEDAR SHAKLEE PADA OKTOBER 2013, saya menerima banyak testimoni baik dan positif dari pelanggan. Syukur Alhamdulillah.
InsyaALLAH saya membekalkan produk SHAKLEE kepada anda yang berada di area Miri Sarawak. Untuk yang berada di luar kawasan Miri jangan bimbang saya boleh poskan kepada anda. Cuma tambah kos pos sahaja.
Jom dapatkan produk SHAKLEE daripada saya.
TERIMA KASIH di atas sokongan anda semua ^__^

Untuk Maklumat lanjut hubungi 
Azizah Ibrahim
019 824 8481 (hp)
FB : Zie Beauty Care
Alamat : Lot 779 TIngkat 1 Jalan Bintang Jaya Commercial Centre 98000 Miri Sarawak.

COD untuk kawasan MIRI sahaja dengan belian RM200 ke atas. Belian bawah RM 200 jemput datang ke keday saya ya ^__^

TERIMA KASIH


No comments: