Friday, March 21, 2014

Vitamin C - Shaklee Miri


Assalamualaikum dan salam ceria semua. Apa khabar? Wah mestilah cantik berseri kan? Sebab ramai yang jatuh cinta dengan ESP yang saya promote kaw kaw bulan ini. Syukur Alhamdulillah!
Ok hari ini saya nak kenalkan satu lagi produk super best dari Shaklee. Siapa tak tahu dengan Vitamin C? Semua orang tahu kan? Ok, apa ISTIMEWANYA Vitamin C dari Shaklee ini ya? Jom kita bongkar!

1. Membentuk kolagen - merangsang pembentukan kolagen.Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka, dan tulang rawan.

2. Memperbaiki simptom pendarahan - kekurangan vitamin C akan menyebabkan gusi berdarah lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

3. Memerangi kanser

4. Mencantikkan kulit - pengambilan vitamin c setiap membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan mencegah pembentukan pigmentasi.

5. Memperbaiki insomnia

6. Mengekalkan kolesterol sihat.

Wah banyaknya kebaikan mengamalkan Vitamin C ni. Memang killer produk di kedai saya ni. Rugi tak cuba!

Jom dapatkan dari saya.

Independent Distributor Shaklee
Azizah Ibrahim
Zie Beauty Care
 Lot 779 Tingkat 1 Jalan Bintang Jaya Commercial Centre 98000 Miri Sarawak.
019 824 8481 (hp)

COD Area Miri untuk belian RM200 ke atas. Yang bawah RM200 jemput ke spa saya ye ^_^
Untuk area luar Miri / Sarawak jangan risau anda boleh order dari saya nanti saya poskan. Seluruh MALAYSIA.


No comments: