Saturday, July 10, 2010

Oh Dah Nak Raya

iklan tentang raya semakin hebat di ruang televisi. baru perasan, oh dan nak raya! Oh baru perasan baju raya baru ada 2 pasang. hurm. actually plan another 2 pasang, nampaknya x smpat nak hantar, coz sekarang tukang2 jahit sudah tutup pintu tak mau terima tempahan. sob sob. kalau ada rejeki beli sajalah baju kurung ready made kan? insyaALLAH tengah plan untuk renovation rumah. mahu buat ruang tamu yang baru. tiba2 adik Azri tanya. "along dah nak kawen kah ma?" erk, kalau renovation rumah maksudnya ada org nak kawen ke? oh tidak belum adikku. heheh. :P

saya suka ruang tamu semua putih warnanya. nampak bersih dan kemas. insyaALLAH akan siap sebelum raya. hehe :)

actually malam ni patut siap2 untuk perjalanan esok ke Bintulu. saya akan driving dan membawa bersama my staf Nurul Hasna, Kak Norleha dan uncle hamdani. kami ada projek besarrrr..haha besar lah sangat ... oh, saya ke Bintulu untuk sama-sama berkongsi ilmu tentang produk2 HPA, insyaALLAH semoga semuanya berjalan lancar dan dirahmati Allah. amin :)

saya dah siap2 slides semua, mungkin program esok lebih santai memandangkan di Bintulu Hpa masih belum dikenali tp alhamdulillah sudah ada cawangan memudahkan kerja kami untuk promote lebih AGRESIF. wah gitu AGRESIF uols. hehe.

oklah, nak undur diri dulu, nak buat last preparation untuk esok. doakan saya yer :) .. ...

assalamualaikum ...

No comments: