Friday, July 2, 2010

Terima Kasih ALLAH ^_^

Alhamdulillah, selama 24 tahun 6 bulan saya menghirup udara yang segar, masih diberi peluang untuk bernafas, menikmati keindahan dunia, menjalani ujian dunia, sudah kah saya bersedia untuk kesana? tujuan hidup dunia spt semua sudah sedia maklum adalah persediaan untuk kita ke sana, akhirat, tempat tinggal hakiki semua makhluk Allah yang ada di semesta alam ini.

banyak kenangan indah,manis,pahit,gagal,berjaya 24 tahun 6 bulan lepas.alhamdulillah saya semakin bahagia, selesa, syukur menuju ke hadapan. semua kenangan lalu dijadikan pengajaran dan jika ditanya mahukah kembali untuk membetulkan apa yg saya rasa banyak kesalahan pada masa lalu, akan dengan pantas saya jawab TIDAK. kenapa? jika tidak masa lalu, saya tidak akan banyak belajar. Allah tidak kejam merencana kehidupan manusia. cuma kitalah yang harus berfikir dan muhasabah diri bagaimana kita harus berdoa dan terus berdoa kepada Allah semoga diberi ketabahan hati dan kekuatan jiwa dalam menghadapi semua ujian dan cabaran yang Allah berikan.

banyak yg ingin kutulis dan kuluah, aku sambung balik preparation untuk prapbc esok sat. hehe.
assalamualaikum~

terima kasih ALLAH atas segala2nya ^_^

No comments: