Saturday, August 28, 2010

Mimpi Ramadhan

Bulan Ramadhan ni, pantang lelap, pasti aku bermimpi, tak kisah lah tertidur siang ke (ceh,tertidur, hehe) tertidur malam ke, atau tertidur lepas sahur. mimpi lagi. dan mimpi nya semua hampir sama. aku dalam kapal terbang dan kalau x pun sedang berada di luar negara. erk. aku mmg lah nak plan melancong tapi tkde lah angau sangat kan? hurm ..

coz sebelum ramadhan tkder lah pulak aku bermimpi sangat, biasanya lentok je atas bantal tu terus tidur dan terbangun seperti biasa. no dream dream uols. hehe.

dan kadang2 menggerikan juga. seperti kalau dalam 'belon'(=kapalterbang,aku kan serawakian) ada satu part tu tiba2 belon tu turun dengan laju dan perasaannyer sama macam kalau naik rollercoaster, adrenalin bergerak laju kan? dan rasa sangat reall..woooo...sangat terasa perasaaan itu seperti benar2 berlaku, tp lepas tu belon tu normal balik.

satu kes lagi, tiba2 berada di china bersama adik. erk kenapa mesti china? uhuhu. dan tiba2 masa nak pulang ada seorang lelaki arab nak ambil adik, katanya tinggalkan saja dengan dia. erk.

memanglah mimpi itu mainan tidur kan. jadi janganlah banyak tidur, bukankah sudah mimpi yang bukan2. dan ada beberapa mimpi2 lain, jugaaaa atas belon. haih. aku ni dah angau nak naik belon ke ape? bahah!

sila belanja saya untuk naik belon pegi pagi pulang petang. hehehe. :D

Selamat Berpuasa Day 18

No comments: