Tuesday, August 31, 2010

Purple

"Allah SWT akan senantiasa menguji antum pada setiap titik terlemah antum. Orang yang sentiasa mudah tersinggung dan pemarah, maka ia akan selalu diuji oleh Allah dengan dipertemukan dengan orang-orang yang senantiasa membuatnya tersinggung dan marah, sampai ia berhasil memperbaiki kelemahannya itu dan tidak lagi mudah tersinggung dan marah"

assalamualaikum teman-temanku. hehe :D

apa macam hari ini? banyak happy ka? apa mau sedeh? no time untuk sedeh, banyakkan buat kebaikan, jadi anda tak kan ada masa untuk sedih!!! dan terlihat kejahatan orang lain sehingga boleh membuat kita termengumpat atau terfitnah! subhanallah, jauhilah ciri2 ini daripada peribadi kita ya... o sempat memberi pesan untuk diri sendiri dan rakan-rakan juga sebelum kita masuk kepada entry sebenar. heheh :P

Saje, hari ni nak share ngan korang, suka warna apa aaa?? aku takde warna spesifik aku suka, tp biasanya kalau baju-baju ni aku suka ambil warna gelap seperti hitam dan cokolat, kalau kain baju kurung pula, aku salu pilih hijau, tak tau kenapa,hurm... tapi aku tkde spesifik warna yang aku suka.

tapii kan sejak kebelakangan ni, banyak pulak koleksi PURPLE aku, mula2 aku tak perasan, tiba2 masa aku shopping last 2 months with my aunty, dia tanya :

aunty : zizah suka purple ek?
sendiri : eh tkde lah
aunty : eh dari semalam beli warna purple,hari ni purple lagi, pastu sekarang tengah pakai bj warna purple.
sendiri : erk ... ooo baru perasan, eh ye lah kot kite suka purple.

wakakaka. mengaku jelah malas nak panjangkan conversation tersebut. hihihi...

sebenarnya nak bagi tauuu nak beli bedsheettt baru warna PURPLE .. hihihihi ... bedsheet sekarang warna kuning. mak suruh pilih dalam catalog Arcopal. tengoklah esok kalaua da yang berkenan, kalau tkde yang berkenan, saya nak singgah Parkson. kan kesian tilam baru, tp bedsheet lama, jadi kita belikan dia bedsheet baru k! tu jer kan nak share, tp mukaddimah berjela2. bahah! :D

Selamat Berpuasa Day 22

1 comment: