Thursday, August 12, 2010

Thank You Allah

Korang kenal x Maher Zain? erk. jejaka macho itu. hahaha. 1st time tau pasal Maher Zain sbb ada fren yang share v.klip lagu InsyaALLAH d facebook. saya pun tertanya2 siapa Maher Zain ni? x pernah dgr pon. so saya pun klik video klip tu. oo,,sedap suaranya, mendayu2 ,,,, mesej sampai terus ke hati. ewah. hehehe. modern music, puji2an untuk Allah. menarik, gabungan piano, violin, etc, bunyi muzik yang gemersik.

oh, ini inilah jejaka itu. oopss sorry he's married :P



oh, saya tahu ramai yang sangat suka lagu The Rest Of My Life itu. jiwang lah beb, tapi untuk suami isteri je tau, yang masih bujang sila behave :P

Jadi, faveret lagu saya adalah semuaa~ namun mestilah ada yang paling sukaa kannn....saya suka lagu Thank You Allah, dan InsyaALLAH :)

Oh, saya dah dapatkan cd nya satu. hanya Rm27.90 lah fren, tak rugi berbaloi baloi, coz lagu2 nasihat dan puji2an hanya untuk Allah, lagu2 yang memberi motivasi supaya mereka yang ditimpa musibah move on, dan pokoknya besttt lahhhh...beliii lahh satuuuu untuk dengar sambil drivinggggg... heee :D

yang paling penting...muziknya best. modern music. not typical nasyid. hee :D

oklah...saje nak kenalkan Maher Zain. hehehe jangan lupa beli ok! :P

Selamat Berpuasa Day 3

4 comments:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

mmg best lagu2 maher zain ;-D

cactusitu said...

best..dh beli x cd nya?? yang ori okkk .. hehe :D

Amanda Eltiqaz said...

amboi2..promote dia..eheheh

cactusitu said...

hahah! sebab hari2 dengar dan lagu best2 kan..