Sunday, December 12, 2010

Aktiviti Hari Ini

Biasa-biasa saja. Biasanya saya akan berada di Spa, hari minggu begini. Tapi hari ini, cuti. Nak pegi beli barang sikit untuk persiapan kahwin my customer. Tak banyak pun saya beli, hanya Eye Shadow SimplySiti dan Blusher. Saje nak tambah sikit persiapan, though semua cukup je untuk sesi mekap mekap pengantin. hehe. setel barang untuk my customer, so kita jalan-jalan gi Popular pulak. end up beli Novel GELAK TERGOLEK. hehe, dah lama tak baca novel ni, dan kebetulan novel ni macam lawak siot, so i cuba baca! Dalam kereta tadi dah baca sampai muka surat 16! Memang lawak! hehe. tak sabar nak sambung baca ni!

Selain tu, beli Diari 2011 untuk persediaan appointment SPA untuk tahun depan, file-file, dan sebuah buku agama. and beli barang my Angah yang baru nak berjinak jinak dalam dunia percetakan. err i mean dia nak buat bisnes seperti nak buat 'name card', risalah-risalah dan yang berkaitan. doakan beliau berjaya ok. Ni pun masa saya tengah update blog dia keluar lagi dengan my parents survey printer pulak. Alhamdulillah, sangat bersyukur parents yang sentiasa menyokong Impian-Impian kami. hehe tiba-tiba terharu ;`)

Oh, nak update tu je pon, insyaALLAH esok mulalah 'hectic week' saya. Biasalah MUSIM MENGAWAN ni. hehe. sekarang ni bukan sahaja orang berkahwin yang buat treatment, mereka yang nak bertunang pun dah mula buat treatment. Alhamdulillah rezeki.

Sekarang tengah mencari IDEA nak bawak ADIK dan BAPAK saya pergi celebrate kat mana BIRTHDAY diorang? 15 Disember ni, BAPAK n ADIK sambut hari lahir mereka yang ke 51 dan 17. Please give me some ideas???? dan Jangan Lupa Hari Lahir saya 30 Disember ini ok. hehe

Assalamualaikum~

No comments: