Sunday, December 19, 2010

Tudung RATU


Pengilan di Mega Hotel Miri 19 November '10 Jam 8pm

Aiyoh, saya sangat suka Tudung RATU ini. Haha, though ada yang komplen saya ala-ala ustazah kalau pakai tudung ini, ada aku kesah? hehe, janji selesa dan saya SUKA! of course Ariani juga saya suka, DAN ini diantara koleksi terbaru tudung RATU yang murah dan cantik. hehe :)

Tiba-tiba je kan topik tudung. Before ni saya suka koleksi tudung ARIANI. Semua colour ada. cuma pilihan colour tak banyak coz saya jenis pakai agak labuh sikit. kalau yang size atas dada tu lagi banyak pilihan, sayangkan T_T.So selepas diperkenalkan Angah tudung RATU saya terus terpikat. Sekarang hanya ada 4 warna sahaja dalam koleksi saya. Yang paling best tudung RATU ni cantik, kemas dan MURAH. hehe. ada rezeki kita tambah koleksi tudung RATU colour2 lain pulak ok. OKlah mahu tidur sudah.

Assalamualaikum

No comments: