Thursday, September 2, 2010

Cuti Raya

credit mrgoogle

Rasa macam semalam je saya update blog. erk. rupa2nya last entry adalah selasa lepas. cepatnya kan masa berlalu. erm.

semakin lah rasa hiba dan sendu, pabila sudah mula ramai yang wish hari raya. bermakna ramadhan bakal pergi. semoga ada rezeki berjumpa lagi ramadhan akan datang. :)

tahun ini, saya mungkin bercuti sedikit lama. kononnya! walaupun nanti tengah syok beraya tak sampai hati berkata tidak jikalau ada customer call nakkan 'sesuatu' ... @_@

tiba-tiba 2 3 hari lepas emak bagi tau cam bosan pulak raya miri every yr. adoilah mak. haha, mesti dia terkenang tu sebab pernah beraya away from miri, di bbrapa tempat berlainan. Dan mak kata mahu beraya di Mekah tahun depan. semoga doa mak termakbul dan kita semua berjumpa Ramadhan nxt yr yer. kalau saya ikut saja. haruslah happy kan dimana mak berada kita susul saja :D

bagaimana persediaan hari raya teman-teman, saya sederhana saja. konsentrasi ibadah puasa dulu itu yang penting kan kan kan? tak lama lagi Ramadhan akan meninggalkan kita, nikmati, ambil kesempatan yang ada memanfaatkan penghujung Ramadhan ini, dan memburu lailatul qadar, insyaALLAH, YAKIN :)

oklah nak join mak lepak jap. hehe :D

Selamat Berpuasa Day 24 :)



zye : sekejap guna 'aku' sekejap guna 'saya'. menulis ikut mood kot. bolehka? :P

No comments: