Monday, July 11, 2011

Syukur Alhamdulillah. Terima Kasih Allah :)

Alhamdulillah setelah berpergian selama 7 hari ke Perlis-Alor Setar-Kuching, akhirnya, sekarang berada di dalam bilik sendiri :`)

Haha, memang over kan padahal hanya 1 minggu away dari rumah. Bukan tak biasa sebelum ini, tapi pengalaman ini berbeza doh. Pengalaman ini, jika tidak dihadam dengan betul boleh, hurm aaa hurm, tapi sebab sudah dihadam dan diproses, makanya saya mengambil semua semuanya sebagai pembelajaran untuk menjadi lebih KUAT, SABAR, TABAH! Berlapang dada!

Kita semua diberikan ujian oleh Allah. Dan ALLAH tidak pernah sesekali menguji hambaNYA di luar kemampuan mereka. Jadi saya bangga dengan ujian-ujian ini kerana ternyata saya mampu! Smile :) :D ^___^

Yang tinggal hanya bagaimana untuk menempuh segala ujian-ujian ini dengan baik dan bersangka baik dengan aturan ALLAH telah tetapkan.

Tidak perlu cerita panjang, cukuplah saya beri kesimpulan perjalanan ini telah membangkitkan semangat saya yang sedia semangat, dan sebenarnya mahu slow down dari berpergian tetapi ditakdirkan oleh ALLAH tetap berpergian(ke tempat-tempat tertentu), jadi saya terima. InsyaALLAH bersama pasukan saya kami akan teruskan perjuangan ini, insyaALLAH sehingga nafas yang terakhir. Doakan!

Teruskan IMPIAN YANG LEBIH BESAR. Salam PERJUANGAN! ^__^

No comments: